Trattkantarellinus

O'boy! Var på jobbmässan iallafall, skulle bara lämna in en lapp tydligen sen skulle dom höra av sig. Ohyes, "VI ringer dig, inte tvärtom", jag ser redan vart det här är påväg. Arbetslös tills jag är 30!
När vi kom hem sen så tvättade jag för vi hade hur mycket tvätt som helst. Hann inte med allt så fick boka en tid imorgon också, men då är det bara 1-2 maskiner :)
Jag och älskipäälsk ska snart kolla på film, En Vampyrs Bekännelser.. Huaah, vampyrfilmer är de enda filmerna jag får mardrömmar av. Eller har fått.. Nu vet jag inte hur det är eftersom jag inte vågat kolla på nån, hah.
Har bakat kladdkaka också, jag har haft världens jävla frossa hela dagen. Har känts som att jag har haft abstinens eller nått, kan kanske bero på att jag inte tagit medicin på ett par dagar, men har verkligen vart sötsugen hela jävla dagen, började nästan gråta när jag såg snickersreklamen, sen svettningar varvat med att jag fryser.. Toppen, right!
Oh oh oh, på fredag händer det grejer asså, häftiga grejer!

overandout, Hampus är bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0