Spingelunimus.

Hallelåja, sov pissdåligt inatt. Ångest, hej!
Men iallafall så tror jag att det kan bero på att jag inte tagit min medicin som jag ska osv, härdar ut en dag till och ser hur det blir. Har tagit medication idag iallafall och det känns bättre.
Vaknade strax före 10 av att jag hade en cpdröm om våran granne i malmö, att han var typ aslack och skulle döda mig och jagade mig till kalmar.
Vaknade som sagt då och drog iväg till farbror doktorn som var snäll nog att ta emot mig idag trots att han hade fullt upp och jag är skriven i malmö osv. Men det gick bra, han kände och klämde, frågade lite frågor och sånt som läkare gör, så nu är det bara vänta på att han skickar in intyget så kommer jag få massa försäkringscash.. Väldigt behövligt just nu då man är fattig som en jävla kyrkråtta.
På vägen hem från sjukan hittade jag en plånbok. Som tur var så låg hans körkort i plånboken, så det var bara hem och googla upp honom. Dock fanns inget nummer, men fanns ett hemmakväll kort i plånboken också, så ringde dit och dom hade hans nummer, så lämnade mitt till dom, dom ringde upp honom och lämnade det och han ringde upp och sen gick jag och lämnade den till honom.
Han tyckte det var helt fantastiskt att det fortfarande fanns nån männsklighet kvar här i gävle, jag skrattade bara och höll med.
Han jobbade på en resturang här i gävle så han sa att jag fick komma och käka där, heh. Men nä, bara glad över att ha gjort nånting bra typ.
Mötte upp Josef vid american take away och drog ner på stan med honom, fikade lite och tog en promenix i boulongern. Har bara sprungit fram och tillbaka idag känns det som. Har så mycket spring i benen att jag (trots att jag gått runt, runt hela dagen) sprang upp för alla trappor när jag kom hem.
Saknar min Hampus, han är det finaste i hela min värld.

overandout.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0