sockervadd

Yo asså, idag blir det visning på ze apartment.
Håller alla fingrar och tår för att nån vill ha den så vi kan sätta igång och packapappaskappsäck.
Planen är att vi flyttar redan nästa helg, så kontraktet kommer skrivas i veckan. Längtar som fan, kommer bli sjukt skönt. Både Hampus och jag är skitpepp på att komma härifrån, även om det känns surt att lämna Malmö nu när sommaren är här.
Dock tror jag sommaren i Kalmar kommer bli minst lika rolig.
Ska på emmabodafestivalen i sommar också, fick biljetterna förra veckan :)
Har hållt på städa hela morgonen, ska väl fortsätta plocka lite så det blir fint tills alla kommer.

overandout.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är så jädrans glad att ni kommer därifrån så du anar inte :) <3

Ni gör det så bra båda två!! Jag kan inte säga det nog många gånger :)

2010-05-22 @ 21:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0