packapackapacka

håhåjaja, håller på och ska byta bloggsida, men fattar fan ingenting.
Hampus fick typ en egen domän eller nått i födelsedagspresent av sin bror och jag fick en bloggsida på hans sida typ, men alla är på engelska och skitkrångligt, heh.
Men iallafall så kommer jag byta snart så fort jag börjat lära mig och sådär.
Alla kan ju typ.. kolla Hampus sida/blogg iallafall, http://www.hamstr.se

Idag ska vi ut och försöka leta kartonger så vi kan börja packa, flyttar ju på lördag så hela veckan kommer vara full med saker vi måste göra.
packapackapacka!
Ska posta breven måste vi göra idag också så vi får nycklarna och kan flytta in på lördag, annars blir det krångligt.
Mjaaa, ska väl typ kolla lite mer på andra bloggen och sådär och lära mig lite.

overandout.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0