Helvetesland.

Nu är jag i Malmö igen, åkte till Kalmar igår och sov där inatt.
Känns inte bra alls.. inte bra.
Har precis vart världens liv här utanför. En massa negrer som slog sönder saker, bårkade och skrek och hade machete och basebollträn. Vill bara flytta härifrån nu nu nu nu!
Ångestångestångest.
Vad är det politiker osv inte fattar när det händer sånt här? Ut med alla äckliga jävla svartskallar eller avrätta dom på plats. Vad vi behöver är anticimex mot invandrare, utplåna varenda jävel från detta land kallat sverige.
Jag borde bli nya Hitler och göra om "förintelsen", men jag skulle fan göra det bättre, jag skulle utrota allihopa, en efter en.

overandout.

Kommentarer
Postat av: izzy

Haha det var det som hände jag bara va fan e det för oväsen :O haha jag bara skulle sova först stört min granne mig med sin jävla musik och hans band som repa mitt i natten sen hör man bara massa tjabb ute på gatan men sen kom snuten :P

2010-05-11 @ 11:56:35
URL: http://izzemizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0