crusilunimus.

Kom precis hem från stan.
Är cruising här, sjukt mycket folk och det låter fan överallt, huvudvärk, åh tack.
Träffade iallafall Mickis och Jossan, det var kuuuuuul, har inte träffat Mickis på år och dar!

Bokat biljett till Kalmar idag så imorgon får jag ÄNTLIGEN pussa på min fina Hampus. Har haft sån jävla ångest när jag vart i Gävle, och det suger.
Skulle ut igår, men gick hem lika snabbt igen för jag hade knappt sovit nått + att jag har bara dåliga erfarenheter av att supa när man mår dåligt. Vuxenpoäng, yes!
Näe, men ska bli skönt att åka imorgon.. Drygt bara att åka tåg så länge. Men har filmer på datorn så blir väl att kolla på tremors, hihi.
Var hem till mormor och morfar idag också, hälsade på lilla Eddie, deras vovve.. Han är som en liten björn, haha. Sjukt söt, men det kommer han ju inte vara hela livet ^^
Nej, nu ska jag sova.. Upp klockan 9 imorgon, tjoho.

overandout.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0