vardagsångest!

Hua, ligger i soffan med Alice och känner att det är typ.. MASSOR som borde göras.
Dock hinns det aldrig med eller så blir det bara inte av. Ångest! Vardagsångest?
Min rygg har kukat ur också.. Inte första gången, men känner mig som en jävla krympling. Jag som aldrig kan erkänna att jag har ont/är sjuk, haha.. Om jag känner efter så har jag fan ont överallt.
Ryggen, knät, huvudet, ena örat har börjat klia och göra ont och mina ögon bränner under ögonlocken för jag är så trött.
Idag har det vart en slapp dag, har typ inte gjort nånting.
Vi har försökt fått upp rullgardinen, men vi har ingen borrmaskin så vi får inte upp den.
Om en halvtimme ska vi ner till tvättstugan och tvätta det vi inte hann med igår, skönt att ha det gjort, att ha ALLT rent och fint och snyggt inlagt i våran enorma garderob, hah.. Vi har en stoooor garderob som man kan gå in i och om man vill kan man sova där. Värsta Harry Potter-skrubben!

Hampus håller förresten och kollar runt lite på hundar. Vi ska nämligen skaffa en till liten bebis!
Det kommer nog bli jättebra, då får Alice lite sällskap också typ om vi går till affären eller så ^^

Nej, nu ska jag kolla om det har kommit ut några bra filmer som jag och Hampus kan se senare ikväll (:

overandout.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0