Tvättelitvätt

Abo!
Jag har blivit sjukt dålig på att skriva blogg, haha.. Men det är som sagt mycket som händer just nu. Klart jag vill dela med mig till alla som orkar läsa, och visst förstår väl jag hur nyfikna ni är på mitt liv, hehu..
I lördags blev det iallafall utgång, massa strul till en början, men det löste sig väl tillslut. Eller, ah.. Lite iallafall.
Igår var det en chilldag. Hampus syster kom över med kakor och en blomma som inflyttningspresent :)
Kollade på den senaste twillightfilmen då vi inte har sett den än.. Den var väl okej, men hatar sånna slut som är typ "to be continued". Sånt blir man bara sur över!
Håller på tvättar för fullt idag. Nu när man äntligen svettats klart och kan ta tag i sånt, heh. Har ju fan inga kläder och använder Hampus tröjor.. Måste få hit mina kläder som jag har i Gävle, måste ju tvätta hela tiden annars ju.

Aja, anyway då så ska jag iväg med Sofia senare till ikea. Hampus följer säkert med han också (:
Jag tycker det är mysigt att gå runt på ikea, man känner sig vuxen och bra och man vet att man klarat sig långt. Jag har klarat mig långt och alla borde vara glada för min skull, så ego är jag!

Nu ska jag ner till tvättstugan och sen duscha och skrubba mig ren och vänta på att vaktmästaren ska komma!

overandout.


Jag har det fan bäst. Jag har världens bästa hund och världens bästa pojkvän och dom älskar mig och tycker jag är bra! Liver är fan bäst, på topp och det känns som jag aldrig någonsin kommer falla ihop.
Jag älskar sånna här dagar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

BRA MÄNNISKA, när dina dagar är som bäst ska du göra några anadras som värst? grattis, du är sån jävla bra människa! tur att vi har dig ditt fula emo, världen skulle må så bra om det fanns fler som dig. FAIL!

2010-03-09 @ 23:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0