SOMMATIDER HEJ HEJ?

Ja, nu är det dags att säga godnatt.
Fick alla mina saker idag, TOPPEN!
Nu känns det så mycket hemma som det bara går, länge sen jag kände såhär, kan inte ens minnas när?
Har plockat och pysslat med mina saker, handlat hämtat ut paket osv idag.
Hjälpte Hampus att laga köttfärssås och spagetti, yumyum, smack, munch!
Näe, nu ska vi lägga oss och sova, Alice har somnat i mitt knä.. Lille Vanilla leker slut på henne om dagarna, hah.
Vi var och köpte en mixer häromdagen också, så vi provade den idag.. När jag var på affären tidigare så köpte jag banan och jordgubbar så vi gjorde smoothies nu på kvällen.. ååååh va man längtar till sommaren :c

Vi just nu:


overandout.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0