Packapappaskappsäck

Tjo bre, vad händish yaaao?
Nä, men aah.. försöker uppdatera så ofta jag kan och sådär va, därför det kanske kommer lite meningslösa inlägg ibland, heh!
Var iallafall på arbetsförmedlingen i morse, klockan 11 var jag där och träffade psykologen och gjorde upp lite planer om vad som ska hända typ.
Skrev på lite papper ang. jobb/praktik och sen blev jag typ stämplad med nått speciellt pga. adhd som gör att jag är berättigad lite extra pengar, stöd och sånt.
Nu håller vi på packar och plockar här hemma för klockan halv 6 drar vi iväg till nya lägenheten och skriver kontrakt, wiiihooooooo!
Ska väl iväg om 1-2 timmar och skriva ut lite papper från banken, kontoutdrag och grejer så vi har det klart, sen frosta av frysen, hur man nu gör det. Får googla lite, haha.

Nej, nu ska vi fortsätta packa (:

overandout!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0