Mohammedmattor och häftiga ritningar!

Här är alltså annonsbilden som fick oss att maila, haha.
Där vid fönstret kommer våran säng stå om nån dag och vi kommer sova i Våran lägenhet, mitt i fucking jävla Malmö!
Imorgon klockan 18.00 ska vi skriva på kontraktet och då blir det verkligt, då är det på riktigt äntligen!
Hampus har redan börjat plocka ihop lite småsaker, typ som alla hans skivor, böcker osv.
Själv har jag suttit och ritat upp lägenheten och planerat möbleringen, men kan nog inte göra klart det förrns imorrn då vi kan mäta och sånt.
Sen är det ju en del vi måste iväg och handla också. Tur att da big family gav mig presentkort på Ikea när jag fyllde 18 som jag inte använt, hah.. Kommer väl till användning nu!
Håller på kollar runt på blocket efter en soffa, men verkar som att alla som säljer soffor är turkar eller nått som klätt in sofforna i broderier, guld, eller nån häftig matta med 300 olika färger på.. och såklart GULD! Sen har alla fransar också, jättefint Ahmed verkligen!
Nej, nu ska jag peppa inför morgondagen wihooo.. AF klockan 11.00 också, måste jag komma ihåg!
Hoppas alla mår lika bra som jaaaag :D:D
Eller nej, det gör jag inte, haha.. Hoppas ni mår skitdåligt och önskar att ni vore jag!

overandout.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0