Let's start over, nytt liv, nya möjligheter.

Tycker det är fint med alla anonyma hatkommentarer jag får efter att jag klankat ner på nån kille som var ett klantarsel (uppenbarligen) som la sig ner i en snödriva, somnade och frös ihjäl.
Sitter och skrattar lite för mig själv när det står att jag är patetisk osv när personen/personerna i fråga inte ens kan lämna ett namn och stå för vem personen är.
Anyway så funkar inte såna "hatmeddelanden", udet får mig bara att tycka att det är ännu roligare att jävlas, så snälla, fortsätt! Erat hat gör mig känd, hihi.

Nej, nu ska jag och mitt nya efternamn gå och kolla på skor, nytt leg kommer förhoppningsvis nästa vecka.
Jag ska jag och min FAMILJ gå ut. Jag, Alice och min fina Hampus <3

overandout.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ganska lågt att skriva att han var ett klantarsel! Det kunde ha varit någon av dina vänner eller kanske någon i din familj!! Är du 14 eller bara blåst?? Man börjar ju fundera för en normal människa skriver ju inte sånt.

2010-03-10 @ 22:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0