knarkimusen

Mer anonyma <3
Anyway, jag skiter i snubben, kände honom inte och bryr mig inte och tycker det är förnedrande mot hans familj det som hände. Jättekul att berätta för alla sen hur han dog, haha.. Skutskär, hålan där alla slutar som = Pundare/alkoholister, unga mammor eller tar sitt förnuft till fånga och flyttar därifrån och blir något.
Hade jag vart hans föräldrar hade jag skämts ihjäl, det är lika idiotiskt som att ta livet av sig, det är också sjukt pinsamt att berätta som förälder tror jag.
Och folk som skriver "tänk om det var någon i din närhet yabhayabba", jaa.. Han skulle fortfarande vara ett klantarsel men jag kanske skulle brytt mig lite mer.
Min bror är f.ö kompis, eller är? Jag menar VAR kompis! Men den där killen, klart han är ledsen och så, men det gör ingen skillnad för det.

Yeahyeah, imorgon är det iallafall Hampus födelsedag. Så jag ska ner på stan sen och greja med presenter osv.
Hampus är och kollar på en liten vovve i Hässleholm för tillfället och är väl tillbaka om nån timme :)
Sitter och käkar lite stekarmat och ska snart ta tag i damsugningen, har gått runt och plockat lite bara, ringt en massa samtal och fixat med hemförsäkringar och allt vad det heter.
Ska väl försöka ringa vaktmästaren sen för vi har inget varmvatten och han har lovat att komma i en hel vecka, men inget händer!
Wihoo, när han kommer ska jag fisa honom i ansiktet.

Min fina lunch och dagensoutfit som alla andra lägger upp.. Måste väl jag med dååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0