Ingen häftig rubrik.

Abo asså ba liksom!
Dagen började pissigt, det regnade som fan och jag blev lesen i ögat och vi sov i ett par timmar igen efter vi vart ut med hundarna.
När vi vaknade så var det ut med hundarna och mata dom, sen drog vi ner till försäkringskassan och lämnade in bostadsbidragspapper så nu är det fix! Skönt, för nu kommer vi få för mars månad också :D
Handlade en massa på hemvägen, mat, frukt, hundgodis osv, och när jag kom ut från affären så var det fint väder, wohoooo! Då blev jag glad.
Det här blogginlägget suger, för jag vet inte vad jag ska skriva..
Kan ju inte skriva "hej, jag mår bra, hejdå" i varje inlägg, höh.
Nä, men kan försöka uppdatera senare med lite bilder och så, Hampus och jag har förresten gjort två hus till hundarna av två flyttkartonger, vi är kreativa, hah.

overandout.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0