HATERS!

Hua, ligger på soffan i matkoma tror jag..
Hampus är duktig på att laga mat, heh. Då slipper ju jag.. Eller ska jag säga att han slipper äta min mat kanske? Jag är fan sämst på att laga mat, kan verkligen inte göra nånting förutom typ.. Makaroner, köttbullar, nudlar.. Sånt som går snabbt och inte är på recept eller har massa konstiga anvisningar. Som typ pulvermos? Det ska väl vara hur lätt som helst att göra? YEAH RIGHT.. OM MAN LÄSER BAKSIDAN AV KARTONGEN JA!
Så vi har en bra deal tycker jag, han lagar mat och jag diskar ^^
Näe, så är det väl inte, men oftast så blir det väl så.
Annars har vi gjort upp ett bra matschema tillsammans.. Skrivit upp vad vi ska äta varje dag, vem som diskar och vi har städdagar :) Fast städar gör vi tillsammans.
Skulle ju iväg och köpa ett par skor, men hittade inga :c
Hittade istället lite kläder som jag ska ha på Hampus födelsedag, höhö.. Lite får man väl göra till sig, han fyller ju ändå 20.
Lägger väl upp nån bild sen på hur kläderna ser ut :)
Nu ska vi bleka sönder mitt hår lite extra, tror det blir vitt den här gången, hoppas!

overandout.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0