Happy times, yeeaa.

Godmorgon!
Hoppas på finare väder idag. I veckan har det vart jättefint väder och man har kunnat gått ute i bara t-shirt, så jävla great! Igår var det dock skitväder och det regnade mest hela dagen, skittråkigt.
Nu har iallafall Hampus lilla puppie kommit, han är jättesöt och ska heta Vanilla.
Eller ska heta, han heter Vanilla. Det tycker jag är jättekul för nu kan jag mobba honom lika mycket som Hampus har mobbat Alice, så jag har väl kallat honom för Pernilla istället, jättekul! heh.
Nä, jag ska sluta med det, han kommer väl tro att han heter Pernilla snart.

Idag kommer Conny med alla mina saker ifrån Gävle också, längtar som faaaan!
ÄNTLIGEN får jag hit mina grejer och det blir med "vår lägenhet". Det är ju bara Hampus saker som är här nu typ, förutom mina kläder och ett par saker vi köpt tillsammans :)

Näe, nu ska jag väl försöka roa hundarna lite och fixa frukost (:

overandout.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh så söta dom e :)

2010-03-28 @ 22:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0