.................

Jag är personen som alltid fått tagit eran jävla skit.
Så fort det har vart något, då är det mitt fel.
När era jävla liv kukade ur, då var det mig ni skickade iväg på familjehem för jag var den ända som reagerade när nått var jävligt fel. Tack!
Lillebror har det aldrig vart fel på, nej självklart inte.
Jag är så jävla arg att jag inte ens vet vart jag ska ta vägen eller vafan jag skriver och det är inte ens värt det.
Jag lägger ner er nu, imorgon gå jag till skatteverket och byter efternamn och då slipper jag vara en i den släkten.
Fint, nu vet ni.
Ingen idé att ni ens försöker ringa eller smsa, det gör mig bara ännu mer arg.
Tack för det här jävla fittlivet, tack mamma, tack pappa. Jag skulle inte ens pissa på er om ni brann.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Min tös.. Helt riktigt..du reagerade, vilket är förnuftig. Det är helt rätt att göra det, klandrar jag dej aldrig för..för det är så man ska göra.

Vi reagerade oxå, och det enda alternativ vi hade i den stunden var att be om hjälp, då vi själva inte klarade av situationen.

Det har aldrig nånsin, och kommer aldrig nånsin att vara fel på dej Jessica, det handlar inte om det. Situationen just då, var ohållbar. Du mådde riktigt riktigt dåligt vid den tidpunkten, och det beror inte på dej själv..utan på saker och ting som skedde runt omkring. Du var barn och har självklart ingen del i det som skedde, skulle aldrig falla mig in att försöka påskina något annat..

Det var vuxenvärlden som svek på ett sätt, men det var oxå vi i vuxenvärlden som försökte göra allt för att rädda dig.

Varken pappa eller jag såg någon annan utväg..Rädslan över att du skulle göra dig själv illa mer än du gjorde hade förvandlats till skräck..och vi klarade helt enkelt inte av detta. Det är ingen tröst eller ursäkt, det begriper jag..men ändock en förklaring Jessica.

Vi visste helt enkelt inte vad vi skulle göra, mer än det vi gjorde. Självklart önskar jag att jag hade kunnat göra något annat. Det önskar jag än idag gumman. Och med facit i hand, så hade vi kanske kunna göra annorlunda..jag vet inte.

Det är vi från den vuxna världen som format dig, och det är vi som bär ansvaret för det...jag vill verkligen säga förlåt att det blivit såhär hjärtat mitt..

Det väsentliga skillnaden nu, är att nu är du oxå vuxen..och kan forma din situation och din framtid efter hur du vill ha den.. Var rädd om dig, du är den bästa och viktigaste personen i just ditt liv <3

2010-03-10 @ 07:12:37
Postat av: Mamma

Min tös.. Helt riktigt..du reagerade, vilket är förnuftigt. Det är helt rätt att göra det, klandrar jag dej aldrig för..för det är så man ska göra.

Vi reagerade oxå, och det enda alternativ vi hade i den stunden var att be om hjälp, då vi själva inte klarade av situationen.

Det har aldrig nånsin, och kommer aldrig nånsin att vara fel på dej Jessica, det handlar inte om det. Situationen just då, var ohållbar. Du mådde riktigt riktigt dåligt vid den tidpunkten, och det beror inte på dej själv..utan på saker och ting som skedde runt omkring.

Du var barn och har självklart ingen del i det som skedde, skulle aldrig falla mig in att försöka påskina något annat..

Det var vuxenvärlden som svek på ett sätt, men det var oxå vi i vuxenvärlden som försökte göra allt för att rädda dig.

Varken pappa eller jag såg någon annan utväg..Rädslan över att du skulle göra dig själv illa mer än du gjorde hade förvandlats till skräck..och vi klarade helt enkelt inte av detta. Det är ingen tröst eller ursäkt, det begriper jag..men ändock en förklaring Jessica.

Vi visste helt enkelt inte vad vi skulle göra, mer än det vi gjorde. Självklart önskar jag att jag hade kunnat göra något annat. Det önskar jag än idag gumman. Och med facit i hand, så hade vi kanske kunna göra annorlunda..jag vet inte...

Det är vi från den vuxna världen som format dig, och det är vi som bär ansvaret för det...jag vill verkligen säga förlåt att det blivit såhär hjärtat mitt..

Det väsentliga skillnaden nu, är att nu är du oxå vuxen..och kan forma din situation och din framtid efter hur du vill ha den.. Var rädd om dig, du är den bästa och viktigaste personen i just ditt liv <3

2010-03-10 @ 07:14:28
Postat av: Anonym

inte konstigt att du hamnade på familjehem! det är ingen annans än ditt fel, börja inte klaga på mamma och pappa om det här.. buhu du mår så dåligt, skär dig. SKÄRP DIG!uppmärksamhet hej! ps. jag kan ändå komma in på din blogg även om du tar bort den på facebook... ingen annan är FAIL här mer än du

2010-03-10 @ 12:19:15
Postat av: hamstr!

jag tycker anonyma internettuffingar är jävlit k00la.

Och moget är det att prata om saker man inte har en jävla aning om, oh ya! Speciellt på internet haha.

2010-03-10 @ 15:51:26
URL: http://hamstrn.blogspot.com
Postat av: YOSHI

anonyma kommentarer kan ta sig i röven! särskilt den där jävla tjockisen som sitter hemma och runkar ballen av sig!



du har alltid mig.. oss. vi runtomkring dig. tycker fanimej du växt upp till en underbart bra tjej! lixom!! eheheheh! skippar hjärtan för det är för anonyma runkballar!

2010-03-11 @ 12:50:15
Postat av: Yoshi

den där runkaballen som kommenterat anonymt kan ta sig i röven. hatar anonyma! vafan har de för liv?

sitter hemma och runkar och pillar sig i röven. nej för katten.



tycker du växt upp till en jävligt bra tjej lixom!

vi finns här, jag finns här.. och jag tycker du är bra.. såatte! vad andra idioter som troligtvis inte känner dig what so ever spelar ingen roll!!!!!

2010-03-11 @ 12:52:03
Postat av: Behira

<3

2010-03-15 @ 01:15:21
URL: http://behira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0