wroooooooooooong!

Yo!
Vaknade sjukt sent idag. Eller halv ett, det är väl iof inte så sent för att vara jag, men försöker ju ändra dygnsrytmen till bra nu, har klivit upp mellan typ.. 9 och 12 alla andra dagar. Men det fick väl bli såhär idag då..
Har fått galna sömnproblem igen.. Visst att jag har det annars också, men nu har det kukat ur totalt. Kan inte sova, och sen när jag väl somnar vaknar jag miljoner gånger under natten, NOT FUNNEEEEEEEEEH!
Har iallafall fått ett par tummar ur röven och gjort saker den här veckan iallafall. Ringt och mejlat skolor, vart till arbetsförmedlingen och ordnat och fixat.. Gjort massa vuxensaker, och det har gått bra, faktiskt. Trodde det skulle vara mycket värre, men jag bara glider på bananskal.. som alltid, heh.
Men nu ska väl jag och lille Hampestampe fixa med mat och grejer, sen leka med Jonatan och hans nya brutta.

overandout

Kommentarer
Postat av: Anonym

har jonte en ny brud? :D hahaha

2010-02-09 @ 13:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0