Mensparty!

Ayeah, party is ON!
Ikväll blire rockbaren, Jonte är igång som fan och har visat kuken för en bög!
Gårdagen var.. som den var.
Förfest hemma hos mig, sen drog vi till rockbaren och chilla där tills klockan var typ 10 i 12, då gick vi hem till mig och drack skumpa.
Kvällen slutade väl i .. jag vet inte? Folk knullade överallt, och jag tyckte det var skitäckligt och blev pissed och skickade hem alla. SÅÅÅÅÅÅ kvällen slutade tidigt. Vid tre låg alla och sov och vi klev upp 10 i morse och drog till donken, hämtade skumpaflaskan jag hade slängt iväg för jag var förbannad. Tur att den höll iallafall, så var och letade som fan efter den tidigare idag, men hittade den efter att ha grävt i snön ett tag.
Nu är vi igång igen, ingen av oss har hunnit nyktra till sen gårdagen, så vi får se hur den här kvällen slutar.

OVERANDOUT, MARRE HAR KVINNLIGA FLYTNINGAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0