vårkänslor

Har en sjuk sötnos i sängen bredvid mig :c
Det är jättesynd om honom för idag när jag klev upp och gick ut och rökte fick jag världens vårkänslor.
Vill att han också ska känna det..
Men det kanske bara är jag som är full av kärlek och omtanke idag, för det är inte så speciellt fint väder eller nått. Bara det att det är massa fåglar som kvittrar överallt och snön smälter lite så det rasar från taken.
Idag känner jag mig som en bra människa, att jag gör bra saker och jag är påväg åt rätt håll i livet, det är en fin känsla och det passar till en sån här fin dag.
Ska ta mig en låååång promenad sen och köpa lite te och kanske en liten present till min sjuka pojkvän. Är man sjuk så ska man skämmas bort! Det skulle iallafall jag vilja, hihi..
Jag är kär och har det bäst, fast Hampus är sjuk. Jag får väl ha det bäst ändå? Eller är jag ego då? Äh, det får jag vara, det är jag värd ibland. Jag tycker ju synd om honom där emellan också ju (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0