Sleeping beauty.

Sitter och väntar på att Hampus ska vakna.. Själv har man vart uppe sen 10 i ett tappert försök att vända dygnsrytmen, eller behålla den? Aja, det ska gå iallafall!
Ska på visning på en lägenhet senare, får hoppas att han inte blir sängliggande hela dagen.. Han börjar bli sjuk igen, det suger som fan :c tycker synd om honom.
Själv klarade jag mig undan med en lättare förkylning. Halsont och snorig näsa i ett par dagar.
Det är säkert för att vi var ute och gick igår, blåste som fan.
Iof rinner min näsa fortfarande, men är ju inte sjuk och sådär i kroppen :)
Dom ringde från ett jobb igår också som jag hade sökt, glömde skriva det ^^
Men det var iallafall något random telefonförsäljarjobb.. Sälja tvättmedel till företag, heh. Sure, pengarpengarpengar.
Får väl se om jag får komma på intervju och hur bra dom är. Jag är för bra för att jobba med telefonförsäljning ju :o
Nej, ska väl peta mig i näsan eller nått och försöka få tiden att gå lite snabbare.

overandout.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0