Mitt liv är fan bäst.

Fyfan va allt känns bra just nu.
Även om det bara kommer hålla i sig i 10 minuter så känns allt så jävla, jävla bra!
Fick precis ett mejl om en annan lägenhet, inte alls långt ifrån där vi bor nu. Ska på visning på torsdag.
Sitter och känner mig glad.. Hela jag är glad, inga tankar på annat, bara lycka.
Inte bara för lägenheten såklart, haha. Inte ens säkert att vi får den, men hålla tummarna gör man alltid.
Läste min gamla blogg förresten.. Tänkte ta bort den helt, men nej.. Den gjorde mig också glad.
Glad för att jag har kommit så jävla långt och klarat mig såpass att jag.. (alla som känner mig kommer bli förvånade)
TORKADE UPP GAMLA MATRESTER MED EN PLASTBIT UR SLASKEN/DISKHON! Haha, det var jävligt stort för mig, jag som inte ens klarat av att ta i disktrasor utan att få kväljningar typ.. Jag diskade, tog bort äcklet och sen torkade jag rent diskbänken med en DISKTRASA! Just det, sug på den ni som sa att jag aldrig kommer klara mig långt här i livet.
Haha, kanske verkar som en skitgrej för er, men för mig är det en vinst.
Snart kommer jag att komma över mina sjuka fobier också.. Som harar och kaniner, det springer fan hur många som helst här och Hampus tycker jag är skitlöjlig.
Och det där med att andra drar upp dragkedjor på mig, alltså på tröjor och jackor.. Det bara går inte, jag klarar inte av det. Får en bild av hur halsen fastnar i dragkedjan och rivs upp, iiih.. Rysningar av bara tanken!
MEN Hampus drog faktiskt upp min jacka halvvägs efter många protester och ett par glas öl, men HEY det är en början :D
Nej, allt är fan bäst nu.
Nu ska jag ut och röka och NJUTA av att det är 0.0 grader och att det blåser för jag är fan bäst!

overandout.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0