Lägenhetsvisning och sånt.

Heya, har precis kommit hem ifrån stan typ.
Var och kollade på en lägenhet tidigare, och den var jättefiiin.
Eller jättefin var den väl inte, men helt okej.. Mer än okej. ELLER SKITSAMMA!
I wantz it.
Sa iallafall att vi var intresserade och hon sa att får vi den så ringer hon i morgon och vi får nycklarna direkt. FUCKING SWEET MAN!
Sen var vi och skulle jävlas med Jonte som skulle träffa nån brud och vi fick ABSOLUT INTE(!) komma och möta henne med honom. HEH, RIIIIIGHT! Vi var där typ 45 min innan honom, tog en kaffe och väntade på att han skulle komma och slå ihjäl oss osv, men han var glad och nervös och sånt kul. UNDERBAAART!
Sen fick vi trängas en massa på en fullproppad bussjävel och jag var livrädd för att Alice skulle klämmas ihjäl av massa feta människor :c
Det är fredag, och vi är nyktra.. Jag är pepp på fest men känns som att klockan är lite mycket för det asså.
Ska nog slänga mig i duschen nu, luktar gammal sjöman! Eller nä, men känner mig helt äcklig efter att ha sprungit runt överallt.

overandout.

Kommentarer
Postat av: sååååfia

alltså guuud vad bra om ni fått lägenheten.

vart ligger den den den?!:O alltså pepp! hahahah. fan vad roligt att ni drog dit så pass tidigt. azum!!! :)



ehehhe. imorgon blir det förhoppningsvis feeest!

2010-02-26 @ 21:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0