Lady och Lufsen, just det.

Nu är tröttisen uppe, utan feber men har bestämt sig för att ta det lugnt idag (:
Har spelar lite på wiiet, haha.. hittade nått hästspel, sånt där typiskt tjejspel som det bara skrek Jessica om. Eller nä, men kul var det. Eller var det? Vet inte, jag fattade inte så mycket. Får testa sen när min hjärna vill sammarbeta med mig.
Ohoho, snart dags att käka lite mat. Har vart lite duktig nu dom senaste dagarna och druckit nutrilette och ätit bra.
Igår käkade jag en nutrilett, sen till middag blev det lite köttbullar, nudlar och chilisås. Kanske inte världens bästa, men knappt några kalorier.
Idag har jag ätit en burk majs med citronpeppar, omnomnom, ska snart göra lite soppa och senare blir det en nutrilette.
Ska försöka hitta till friskis och svettis nån dag och köpa kort där så jag kan börja träna, hihihoho.. Om jag orkar.
Jag är alldeles för lat för att träna egentligen :c


Nej, nu ska jag slänga mig i duschen så jag vaknar till, är sjukt trött. Men för att vända dygnen måste man vara bestämd!
Åh, förresten, det ringde nån idiot typ 10 i 10 i morse (det var därför jag vaknade och klev upp) till Hampus och ba "Hej, är det Lady och Lufsen?" och sen fråga han typ vad vi studerade och sånt skit, sa inte vad det handlade om eller nånting, haha.. Sjukt dumt.. Lady och Lufsen? Vem var människan?

overandout.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0