FreakkkkkkiiiiN

Igår var en jobbig dag, hade ångest i stort sett hela kvällen och var helt hyper, speedad osv som jag kan vara när jag är full av ångest.
Spöade skiten av tegelväggen på balkongen, jättebra, verkligen.. Näe.
Kändes bara som att det var så jävla mycket som hände på samma gång, en jävla massa press, stress och osäkerhet.
Känslan hängde med hela dagen, men utan utbrott och svalde ångesten med kaffe och massa prat om absolut ingenting.
Hampus mådde piss hela dagen idag, av samma anledningar och massa annat så vi har väl gått runt och trippat på tå hela dagen och vart själva.. Eller han har vart själv, jag klarar inte av att vara själv så jag hängde med Jonte och Ida och pussade en massa på Alice. Alice är bra, hon hjälper mot allt. Alice är världens bästa medicin.. Eller Hampus också såklart (:
Åkte ner på stan och gick lite själv då Hampus skulle möta sin syster som fyllt år.
Jag freakade för det var en jävla massa folk överallt och det kändes som alla kollade på mig och jag ville bara lägga mig ner och dö. Men ringde Jonte, så han och Ida kom och mötte mig.
Jag och Ida tog en kaffe på donken medan Jonte var på systemet och köpte alkohol.
Sen hängde jag med dom och kollade på film.
Sen när vi kom hem så får Hampus ett sms, VI HAR FÅTT LÄGENHETEN! Lägenheten vi var på visning på igår.
Känns fortfarande helt jävla overkligt.
Ikväll ska vi fira med alkohol, skratt och krogande!

overandout.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0