FixarFredag

Puh, vilken dag..
Var in till akuten inatt vid 2 pga att min jävla urinvägsinfektion vägrade ge sig. Har pimplat juice dom senaste 10 dagarna, men det hjälpte inte. Började pissa blod redan då vi var i Kalmar, men det gick över så jag lät det vara, men igår var det nästan olidligt.
Åkte till hospitalet som sagt, men det enda dom kunde göra var att skicka mig vidare till vårdcentralen, och dom hade ju inte öppet vid den tiden på dygnet, så det var bara att åka tillbaka hem och vänta på samtal ifrån vårdcentralen på morgonen. Klockan halv 8 ringde dom och det var bara att springa dit då jag fick tid klockan kvart över 8. Stress, stress, stress eftersom jag skulle vara på arbetsförmedlingen klockan 9. Men jag hann med båda och fick pills för urinvägsinfektionen.
Blev inte så mycket sömn inatt, så när jag kom tillbaka ifrån AF så somnade jag som en stock!
Sen blev det en massa stress igen för Hampus skulle till frisören klockan 15.00, så det var bara upp ur sängen och iväg igen. Satt hos frisören och väntade på honom i 2 timmar medan han blekte håret, så nu är det nästan kritvitt, he's looking goooood.
Efter det gick vi iväg och lämnade hans nintendo wii till nån kille som skulle chippa det, så imorrn kan vi spela en massa roliga spel (:
Gick runt lite i massa affärer och letade efter en kappa till honom, men hittade typ ingen. Eller vi hittade en som jag tyckte var skitsnygg, men får väl se om jag lyckas övertala honom till att köpa den ^^
När vi kom hem slängde jag mig i duschen, sen lagade vi mat.
Nu ska vi lägga oss och se på film. Var tänkt att vi skulle gå till Sofia och ha pysselkväll, bygga med pärlplattor, dricka lite öl osv ikväll, men orkade verkligen inte, sen är ju både jag och Hampus sjuka, så det får bli en annan gång.
Nu ska jag störtdyka ner i sängen, krypa ner bredvid Hampus och kolla på film och sova!

overandout.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tur att jag också var sjuk. hoppas urinvägsinfektionen ger med sig :D

2010-02-13 @ 16:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0