En rubrik.

ayeah, precis kommit innanför dörren nästan.
Var ner på stan och kollade efter skor, men hittade inga.
Eller, jag kollade väl inte så noga heller, men det var bara små skitaffärer ändå.
Vill ha ett par knähöga med klack, men kan ju inte ha klack eftersom då blir jag typ 2 meter lång, haha.
Kan ju ha liten liten klack, men hur snyggt är det?
Vi har iallafall käkat kinesmat idag, china box hette det.
Ris, kycklingspett, friterad kyckling och jordnötssås i min och Hampus körde på nudlar, kycklingspett, vårrullar och jordnötssås. Det var jättegott, och man blev proppmätt!
Efter vi hade gått runt i lite affärer och käkat lite gick vi till Hemköp och skulle handla mat.
Yea, hittade en låda med en jävla massa roliga saker för 10kr styck och det tycker vi var hysteriskt kul och kom hem med massa saker som vi säker kommer ha användning för.. nån gång.
Näe, men nu ska vi iallafall börja diet och sånt igen, gick ju sååå bra förra gången vi försökte, haha!
Kör på soppa och nutrilette, måltidsersättning alltså, vi komma vara dom snyggaste på beachen 2010!
Nu ska här färgas hår, mitt hår ser ut som fan.

Förresten så suger Hampus lite när han säger att jag är dum som ställer in honung i kylskåpet, honungen ska väl stå där?


Han är snygg min man.

overandout.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0