Det är kaaaaaaaallt!

Tjao!
Har precis kommit hem från en promenad i den gröna.
Eller nej, det är blask och kallt för att det blåser som fan.
Annars står termometern på 0.0 grader, vilken den gjort dom senaste dagarna..
Tror den har stannat? Näe, nu blev den 0.2.
Har vart och hämtat slemmis idag också som har vart hemma hos Jonte, gick och köpte at och nytt spån till honom så han blir go och glad, hihi.
Slemmis är alltså Hampus hamster.. En hamster som bits och morrar om man blåser på han/hon/den/det.
Nu ska jag värma mig lite, kan knappt röra fingrarna, burr!

Hampus skrattar som fan inne ifrån toan.


Jag - Vafan gör du?
Hampus - HAHAHAHAH MIN PUNG SER JÄTTEROLIG UT!
Jag - Hahaha, det här ska jag skriva på min blogg!

overandout.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0