Bruna, Glada, Fina.

Tjoho, känner mig riktigt pepp idag.
Igår var det en bakisdag och vi beställde onlinepizza, jag älskar att det går att beställa pizza över internet, den som kom på det är fan bäst!
Utgång i fredags alltså. Det var lite förkrök hemma här först, sen drog vi ut till Golden och mötte upp Sär och hans kompisar. Tog ett par öl och kollade på halvskumma människor. Skrek lite om xena krigarprinsessan och hade allmänt trevligt.
Idag blir det massa pyssel hemma, det ska diskas och städas och hinner vi med så ska vi iväg och sola våra bleka vinterkroppar också.
Hampus har iallafall vart i Thailand, men jag behöver verkligen lite färg på mig, känner mig blek och ful.
Har mensvärk som .. jag vet inte, men ont gör det iallafall :c stackars mig!
Måste bleka håret igen också, men tappade galet mycket sist, haha.. Sjukt kul, såg ut som jag hade haft en katt liggandes på mig som tappat ALL päls.
Nej, nu ska jag diska och sen laga lite mat.

Vi är sötast, hihi.. och mina byxor, ah. Bilden talar för sig själv.
overandout.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0