Alla <3-dag.

Yeah, vilken dag, heh?
Dagen har väl inte firats, men den har vart mys ändå.
Jag och Hampus har typ chillat hela dagen, spelat spel och sen beställde vi pizza över internet, lata som vi är.
Gick ner och köpte godis och o'boy, åt pizzan och kollade på film.
Båda har vart bakis och sega idag. Jag gillar sånna dagar, då får man mysa en massa. Jag gillar sånt.

Nu ska vi kolla på Xena krigarprinsessan och vara lite extra nördiga och mysiga.
Kanske få blanda lite o'boy, hihi.

Tack Sofia iallafall för en trevlig kväll med Melodifestival och mycket skratt!

Overandout!

Kommentarer
Postat av: den där

det får vi göra om. till finalen i melodifestivalen så äre peppen hemma hos mig.

denna gången skall ni med ut också. JEPP

2010-02-24 @ 22:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0