Krigar med mig själv.

Hallelåja, har väl inte så mycket att skriva I guess, därför det inte blir så många uppdateringar.
Hampus var på folkuniversitetet idag, sen kom han hem, slet upp mig ur sängen och drog igen, hah..
Vaknade till lite, ringde hyresvärden plockade ihop lite papper och åkte ner på stan och mötte Hampus för att kopiera hyresavtal och hyresavi. Jävla massa papper just nu assåå liksom ba.. Väntar tills jag blir känd innan jag gör mig av med alla tror jag. Då kan jag sälja dom dyrt till alla mina små fangirls som vill häfta ihop hela käften med piercingar och tatuera kukar i pannan, åååh, min dröm <3
Nä, men iallafall dååråå så var vi och kopierade det sen drog vi till AF för att Hampus skulle få lappar påskrivna.
Det måste jag fixa imorgon tror jag, eller på fredag, men imorgon känns bättre.. kanske.. eller jo, det gör det.

ayeah, ska få pengar för mitt fula jävla ärr nu också, tjohoo. Pengar gillas!
Då får jag sätta undan lite till sommaren, det måste jag göra.
2010 är mitt år, det har jag bestämt. Jag har fan aldrig upplevt en riktig sommar tror jag.. Eller ett riktigt år över huvudtaget. Mitt förra nyårslöfte var att inte dricka, eller dricka mig full rättare sagt. Tog väl en öl, ett glas vin osv till maten nån gång när det var finmiddag och till studenten och sånt, men det sket sig i november då jag fyllde 18, dumpad och pissade på mitt liv och allas andras.
Sen träffade jag ju Hampus ganska snabbt som tvingade mig att börja äta och fick mig att inse att jag måste börja bry mig om mig själv och mitt liv.
Så, mitt nyårslöfte för i år kommer lite sent kanske, men jag ska fan leva det här året, leva på riktigt, inte för att alla andra vill att jag ska leva.

Helt ärligt så bryr jag mig inte om mig själv speciellt mycket, utan jag lägger större delen av min energi att bry mig om andra.
Eller, jag orkar knappt lägga energi på det heller, men det är så mycket lättare att bry sig om andra än om sig själv, iallafall för mig.
Jag hatar människor egentligen, jag har antagligen blivit sviken allt för många gånger för att känna någon tillit till den såkallade mänskligheten. Speciellt vuxna, och nu ska jag alltså vara vuxen själv.. Betyder det då att jag måste ändra min åsikt eller börja hata mig själv på samma sett jag hatar andra?
Även fast jag ogillar människor, så klarar jag mig inte utan dom.. Jag är så beroende utav andra människor att jag inte står ut att vara själv.
Jag kan helt enkelt inte umgås med mig själv, och jag ska vara vuxen nu, jag ska klara mig själv, och ta hand om alla jävla papper!
Nej, kanske man skulle ta och checka in på något häftigt hotell en helg och bara vara...själv?

note to self: SLUTA FÖRIHELVETE INTE ÄTA OCH SPY FAN INTE UPP MATEN DITT CP!

overandout.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0