GLA PÅSK!

Hallåja.
Chilldag typ, har inte gjort så mycket alls idag, vi har inte ens lagat mat, hah.. Torsdagar = rester, och eftersom Hampus lagade nån jättegod gratäng igår så åt vi den idag också, yumyum.
Solen har stekt hela dagen, så vi la oss och solade lite på golvet/soffan, hah. Så jävla skönt..
Jag låg på soffan med Alice på mig, och Hampus låg på en madrass på golvet med Vanilla på bröstkorgen.. Hundarna gillade att steka i solen också ;D
Eller ah, jag sprang över till öb och köpte ett kilo godis, chips och multivitaminjuice, så lite har jag väl gjort, heh.
Såååå, vi har precis smällt i oss nästan allt godis och chipsen medan vi såg på film :)
Nu ska vi väl ge vovvarna lite mat, ut med dom, sen sovaaaaa..

overandout.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Wonderbart! Här steker solen idag, otroligt :))

2010-04-02 @ 09:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0