Spotta lite skit.

Sitter och äter nudlar, sån där lyxmat man får leva på om man är lika rika som oss.
Sjuuuukt jävla starka dock. Var på nån chipchopbutik och köpte flera paket både idag och igår.
Senare ikväll tänkte vi lyxa till det med lite blodpudding tror jag, åhja.
Fick papper från soc idag, hur mycket som helst som fattades tydligen bland papprerna vi lämnade in, säääääääääääääääääääääämst! Så då blev det stressigt och jag kukade ur, men det löste väl sig.
Var till banken och fixade papper som fattades därifrån så får vi tar allt annat imorgon.
Det regnar/snöar här, eller haglar typ. Så jävla pepp man känner sig såna här dagar.. ELLER INTE!
Tror förresten att jag börjar få sår på tungan av alla starka nudlar, så jävla värt.
Åh, vilket roligt inlägg det här blev, klagaklagaklaga.. Åh, ska nog klaga lite extra när jag ändå håller på, vi var som sagt och fixade papper på banken, glömde nämna att vi gick 4km i PISSREGN! Så när vi kom hem sen så var det bara att klä av sig naken och dra på sig torra kläder, jag var förfan blöt om trosorna tillochmed.
(vaknade med ont i halsen i morse också)

overandout.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0