Sjusovarna?

Usch, lyckades somna till sådär i en två tre timmar när Hampus kom hem, SÄÄÄÄÄÄÄÄMST!
Hur ska vi nu kunna somna ikväll? ;o
Jag ska till AF imorgon också vid typ.. 10-11.
Ahja, nu sitter vi här iallafall, proppar i oss kakor, chips, choklad och andra diverse sötsaker för att dämpa våran ångest.
Dock känner båda att vi skulle kunna gå och lägga oss och somna om igen, men då kommer vi vakna mitt i natten och vara pigga, eller iallafall jag.
Idag har jag iallafall gjort lite saker och vart ute i solen, var och fixade kontoutdrag så vi kan söka soc, sen skulle jag gå och skaffa en kopia på hyresavin men Elena var sjuk, så får fixa det imorgon istället :)
Satte mig i solen vid pressbyrån och köpte mig en glass och satt där i min ensamhet, åt glass, rökte och njöt av solen.. Kändes jävligt mobbat måste jag säga. Sitta där själv med lurar i öronen, en glass i ena handen och cigg i den andra medan folk runtomkring satt tillsammans med andra eller läste tidningen..
Hampus har ju vart i Helsingborg i stort sett hela dagen så jag har fått roat mig så bäst jag kunnat.
Var tänkt att jag och Sofia skulle ta en fika ute i det fina vädret eller picknicka, men eftersom Hampus inte hade några hemnycklar med sig eller visste när han skulle komma hem så blev det inget med det eftersom jag blev tvungen att vara hemma då han kom hem.
Yeahyeah, får väl se om vi lyckas somna i tid eller om det kukar ur totalt, blä.

overandout.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0