kakneger

Ayeah, sov 3 timmar inatt, var ut igår och mamma kom till Malmö halv 8 i morse.
Dock kom hon hit senare för hon käkade frukost och skulle vara snäll och låta mig sova en stund till, men kunde inte somna om.
Sen kom hon på fel buss och det blev ännu mer försenat.
Så jag fixade mat till hundarna och tog ut dom sen mötte jag mami vid bussen då hon kom :)
Efter vi lämnat hennes saker här och sådär så drog vi ner på stan och jag blev bjuden på frukost på esspessohouse, en fet macka och cola, bästa bakismaten näst efter pizza ;)
Anyway, visade henne runt lite på stan, sen drog vi hem och jag somnade nån timme, helt jävla slut.
När jag vaknade sen hade Hampus lagat mat, woho. Kycklingsoppa, omnom!
Drog iväg till Lidl och köpte chips och sånt där annat som man behöver, så ikväll blire chill och film :)

overandout.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0