KABANOSS!

Det är kul hur många läsare jag har ändå, jag skriver ju bara.. skitsaker? Vem fan är intresserad av mitt liv, haha. Jag har typ mellan 20-60 läsare, lol.
Men okej, hej hej!
Kan iallafall inte sova, därför det blir ett sent (tidigt?) inlägg.
Tänker inte ta stilnoct förens det krisar .. krisar på riktigt!
Och jag har inte börjat med Prozac heller, vågar inte, vill inte. Känns som att dom bara skriker "DU KOMMER BLI PILLERMISSBRUKARE OCH INLAGD HA HA HA", så jag väntar nog med dom också.. tills dom slutar skrika eller tills det verkligen krisar..
Men efter allt som hänt nu känner jag verkligen hur mycket mer man uppskattar saker, jag vet inte om det är fel, men jag känner mig gladare? Känns jättedumt eftersom Hampus mår skit, eller så är det bra för att då har jag ork att pusha och peppa honom.
Jag älskar den killen, he's greeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejt! <3
Näe, om man skulle ta och slänga sig i sängen?
Btw så har jag lärt mig dricka mjölk igen. Bestämde mig för ett par månader sedan att jag skulle börja dricka mjölk, och jag har tyckt att det vart SKITÄCKLIGT! Inte druckit mjölk sen jag var liten typ.. Men idag, just idag så var det jävligt gott med mjölk :D Jag är fan bäst.
Härnäst ska jag lära mig äta surströmming, hoho.. Näe, men jag åt faktiskt blodpudding häromdagen och tyckte det var gott, jag börjar fan bli duktig på äta.. Innan hatade jag nästan allt.
Blir väl kanske så när man lever på nudlar? Man uppskattar annan mat, haha ^^
Nu ska jag sovelisova bredvid min prins och pussa bort alla bekymmer.

overandout.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0