Google this!

Hallåja.
Sitter här och pillar mig lite i stjärten..
Nä, det gör jag inte, men i örat, det kliar.. och jag har rethosta.. och och och....... våren kan suga lite när det blir såhäraaaaaa..
Jag har iallafall hur mycket glass som helst, det är najs.. Köpte typ 3 kartonger igår, sen massa annan glass idag, glass på pinne liksom.. åh, jag älskar glass, omnomnom <3
Skulle nån komma och säga "glass eller ciggen" så hade det vart jävligt svårt att välja, hoppas jag aldrig får det ultiatumet, pest eller kolera fast tvärtom, ah.
Hampus har adhd, Hampus har damp.

Blev bara tvungen att skriva det nu för att Hampus undra vad jag skrev och sen fråga han om jag skrev just det.. "Hampus har adhd, Hampus har damp"
Idag har vi inte gjort så mycket tror jag..? Det har regnat i stort sett hela dagen, var iväg och postade brev och handlade tidigare, sen har vi gjort tacos och ätit ihjäl oss känns det som. Och ändå sitter jag här och äter glass? Usch, fetto.
Åååh, på lördag kommer mami hit förresten :D tjollahopp, då ska jag visa henne runt i Malmö och vi ska gå i parker, äta glass och njuta av soleeeeen! Det SKA vara soligt när hon är här, det bestämmer jag. Annars får jag måla, hihi.. "jag ska måla hela världen lilla mamma".
Avslutar med den meningen, det märks att jag är trött, hah.

overandout.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina jänta <3

Klart det blir sooool !!!

Puss å kram

2010-04-05 @ 21:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0