Glada människor kommer längst.

Åh, sitter och planerar tågluffen i sommar, peppar som satan!
Eller jag längtar rättare sagt.
Har smällt upp en fet jävla karta över hela sverige i paint, målat ut vart vi ska åka, kollat på priser så vi vet på ett ungefär allt kommer gå på osv. kommer bli feeeeeeeeeeett! CAN'T WAAIT!
Hampus har mens btw. Eller något liknande för killar, han är sugen på nånting hela tiden och sitter och pratar om att han vill ha kladdkaka med nudlar på (wtf), ett chips som aldrig tar slut (more wtf) och gör massa ljud som påminner om det där gaslarmet som testas första måndagen varje månad. Eller så har han sympati för att jag har mens? Jag vet inte, jag vill då bara ha alvedon och cola!
Nä, nu ljög jag.. Vill ha godis också, men det är slut, buhu.
Nån som är pepp på att hänga med och tuffelitågluffa i sommar så hör av dig, finns plats kvar och ju fler desto bättre/roligare blir det!
Nu ska jag spela nått häftigt (läs skittöntigt) spel som Hampus ordnat till oss.

overandout.


Bilder från i helgen :

älskling och Jonte



Kommentarer
Postat av: den där S!

kul att man ens blir tillfrågad om jag får lov att vara negativ och gnällig once..

2010-04-20 @ 08:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0