Flytta till Frankrike och skaffa fransk mustasch?

Jag vill sitta på ett torg med en latte, röka John Silver och kolla på duvor.
Prata med en vän om allt och ingenting, minnen, dela känslor och kanske en bulle.
Kanske flytta till Frankrike?

Jag har alltid tyckt att allt är som på film i Frankrike. Picknick varje dag med fina viner, baguette, spännande ostar och kex.
Sen måste man köpa en basker och en röd kappa, det är sånt som hör till om man vill vara riktigt fransk!

Måste hitta dom små guldkornen i vardagen, sätta upp mål och göra livet till mitt.
Jag sitter här i min lägenhet i Malmö, jag har en fin pojkvän att dela detta med, eller nej, vi är sambos, inte bara pojkvän/flickvän utan vuxna och sambos.
Jag sitter ute på en balkong och röker Level, billigt och bra.. Balkongen är inte ens fransk, den är arabisk, eller kanske persisk?
Mattan som ligger och täcker det fula golvet ser ut som en flygande matta.
När jag sitter ute sena nätter och röker hundra cigaretter och har panik och råttor i bröstet så brukar jag önska att den kunde ta med mig och min fina pojkvän till Frankrike.
Eller Frankrike? Det spelar egentligen ingen roll, bara till ett ställe där inget spelar någon roll och man är fri från bekymmer och ansvar.

Jag behöver en vän, en riktig vän.. En vän som lyssnar.

overandout.


Kommentarer
Postat av: yoshi

jag lyssnar! ^^

2010-04-12 @ 15:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0