Das lägenhet.

Min hus är ingen bra hus.
Jag räknar på nu vilken fel den har på sig.
Aaah, okej det är en jävla massa fel, lika många fel som grammatiken över ^

  • Golvet: Tror inte det går att få det rent över huvudtaget. Det är så mycket skit mellan springorna att det vuxit fast och blivit smutscement.
  • Spisen: Gasspis? En hälsofara, lovar att vi går omkring här och blir sjukare och sjukare av gasförgiftning.
  • Fönstren: Det lilla solljus som kommer in i våran lägenhet mellan kl. 16-18 tar hundarna direkt. Dom lägger sig på det lilla ljus som lyser på golvet alldeles bredvid soffan.
  • Vattnet: Bor man här på vintern så kommer man garanterat dö av köldskador, och utan varmvattnet förfaller vi båda och blir bara äckligare och äckligare. Om vi inte dör av köldskador så dör vi nog av diverse matförgiftningar eftersom trycket i kranarna = 0. Vi får inte våra bestick, tallrikar osv. rena.
  • Toaletten: Det finns inget lås eftersom något pucko tyckte att det var en jättebra idé att måla över låset. Smarta ryssar är nog det bästa jag vet. Inte nog med att låset inte funkar så är det målarfärg och ingrodd smuts under handfatet som bara ligger och odlar massa hemska bakterier.
Jag kommer säkert att komma på fler fel, under dagen. Nu ska jag laga nudlar på våran HÄLSOSAMMA NATURVÄNLIGA GASSPIS!

overandout.

Kommentarer
Postat av: Mami

Gasspisen är jätteläskig :/ Tycker ni e jättemodiga som vågar använda en sån...

2010-04-29 @ 23:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0