Cancerknöl

Kom precis på migsjälv med att sitta och käka majskorn med pinnar, alltså kinespinnar..
Har liksom suttit här ett tag nu och ätit dom små kornen en efter en och undrat varför dom aldrig tar slut. Undrar hur kineser gör när dom äter majskorn?
Jag är iallafall sjuk, alltså inte i huvudet utan på riktigt. Feber, ont i halsen och sådär. URKUL! Nä..
Men mina drömmar inatt var roliga iallafall, feberdrömmar är underbara.
Väckte Hampus mitt i natten och sa att han hade en sån söt björn och förklarade för honom att nallen skulle stå på bakbenen och bära en fjärdedel av en annanasring, sånna som finns på burk för att kunna göra blablabla, kommer inte ihåg vad han skulle göra, men det var jävligt logiskt i drömmen iallafall, hah.
Har tagit alvedon nu, käkat nudlar och lite grönsaker, ska väl försöka fiska upp de sista majskornen sen ut och gå en vända, jag har inte tid/ork att vara sjuk!

overandout.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0